FAQ

Hvem kan modtage loyalitetspoint?

Alle medlemmer af Landsholdets Fanklub kan modtage point.

Hvordan registreres dine point?

Hjemmekampe

Ved hjemmekampe registreres dine point automatisk, når du køber en billet til en af landsholdets hjemmekampe via billetsalg.dbu.dk. Bemærk, at der kan gå op til 48 timer, før dine point kan ses på din profil.

Udebane

Dine point registreres på udebaneturen ved at vise dit Fanklub-medlemskort hos en af DBU’s Fanklubs-repræsentanter samme sted, som du skal ombytte din voucher til en billet til den pågældende kamp. Nærmere info om tid og sted modtages op til kampdagen direkte på den mail, du har købt billetten med.

Du er selv ansvarlig for at dit medlemskort bliver scannet. Ved kampe med meget få tilskuere kan vi i stedet forlange dokumentation for, at du har købt billet, da der ikke vil være en repræsentant fra Landsholdets Fanklub til stede.

Er medlemskabet personligt?

Ja, medlemskabet er personligt. Man kan kun modtage point én gang pr. kamp pr. medlem. Det er således ikke muligt at samle point fra flere billetter og fanklubmedlemsskaber på én konto. Har du købt flere medlemskaber, er du selv ansvarlig for, at profilerne bliver udfyldt med det rette fanklubmedlems informationer.

Dette gøres under din personlige fanklubprofil, der kan tilgås via det link, du modtog via mail, da du oprettede medlemskabet. Har du mistet linket skal du kontakte fanklub@dbu.dk.

Hvor ser jeg mine point?

Når du melder dig ind i Landsholdets Fanklub, får du tilsendt en mail med et unikt link, der fører dig direkte til din fan-profil – her kan du se, hvor mange point du har optjent. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 48 timer fra, du har købt din billet, til du kan se dine point på din profil.

Du kan kun tilgå din profil via det tilsendte link, og det er derfor vigtigt, at du gemmer mailen for at kunne følge med i, hvor mange point du har. Har du mistet dit link, skal du kontakte fanklub@dbu.dk.

Mangler du point?

Har du ikke det antal point, som du mener, du bør have, så kontakt fanklub@dbu.dk

Hvordan ansøger jeg om billetter til slutrunder?

Som medlem af Landsholdets Fanklub vil du modtage en mail, når lodtrækningen for pulje-inddelingen til en slutrunde er foretaget. Herefter skal du vælge, hvilke kampe og antal billetter du ønsker at ansøge om. Ønsket vil kun blive imødekommet, hvis du modtager information om, at du er i gruppen, der også bliver tilbudt disse billetter.

Er du i billetpuljen af fanklubmedlemmer med flest point, bliver du uden lodtrækning tilbudt at købe billetter til slutrunden.

Er du ikke i billetpuljen af fanklubmedlemmer med flest point, deltager du i stedet i lodtrækningen om retten til at købe billetter, hvor de sidste 50% af billetkvoten til fans bliver fordelt.

Hvert fanklubmedlem, der bliver tilbudt at købe billetter, kan købe to billetter per gruppekamp. Du kan vælge kun at købe billet til én eller to gruppekampe eller én billet per kamp.

Den præcise proces vil blive beskrevet detaljeret i en mail efter en evt. kvalifikation til en slutrunde.

Hvad sker der, hvis Danmark ikke kvalificerer sig?

Hvis Danmark ikke kvalificerer sig til en slutrunde, har Dansk Boldspil-Union og fanklubben ikke råderet over billetter. Derfor er der ingen, der vil blive tilbudt billetter, heller ikke selvom man er blandt de fans med flest point.

Bliver pointene nulstillet efter en slutrunde?

Nej, du beholder alle dine optjente loyalitetspoint i fem år. Dette er dog forudsat af, at du har været medlem af Landsholdets Fanklub i alle fem år. Dvs. at optjener du 10 point ved at overvære Danmark mod Liechtenstein den 31. august 2016 forsvinder dine optjente 10 point fra din konto den 31. august 2021. På den måde tæller disse point med i din chance for at sikre dig billetter til de eftertragtede kampe under EM i Danmark 2020.

Dine point bliver kun nulstillet, hvis du melder dig ud af fanklubben eller vælger ikke at gentegne dit medlemskab fra kvalifikationsrunde til kvalifikationsrunde.